Tired.

Jag är fortfarande lite seg och trött efter resan. Vet egentligen inte riktigt varför, för så hårt har det inte tagit på mig. Men jag behöver nog en till god nattssömn i min säng sen är jag nog fit for fight igen. Mikey slutade tidigt idag så vi fick lite tid tillsammans här hemma att göra absolut ingeting. Vi har bara solat lite, läst, tagit det lugnt i soffan och lagat mat. Imorgon börjar ju Mikeys fotboll igen och då kommer jag inte se så mycket av honom. Men samtidigt ska det bli kul att fotbollen sätter igång igen. Ja, och morgondagen då, kanske mamma och lillebror dyker upp, ska fixa en dejt med Niki i veckan också och på fredag kommer nog pappa och farmor hit.





Kommentarer
Postat av: emily

lät som en mysig kväll när b-friend kom hem tidigt.

kramar

2009-07-22 @ 09:58:32
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0