Ett poäng till mig.

Tjena! Trodde att det skulle bli en riktig latis dag idag men jag har ändå varit ganska hurtig. Fixat i trädgården lite (tröttnade och tog en paus i solen), förberett middagen och det största av allt. Tagit mig an klädkammaren! Slängt, rensat, dammsugat och organiserat. Nu ser man ju vad som finns där inne och plus att man kommer åt allt mycket lättare. Så, ett poäng till mig, noll poäng till Mikey. Nu ska vi sätta fart på grillen här hemma, ikväll grillar jag och Mikey flintastek. Sen ska jag gotta mig framför Privileged med choklad och kardemummaskorpor.


Kommentarer
Postat av: freja

fin blogg!

2009-07-12 @ 17:52:23
URL: http://glossycrisps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0