Er dröm.

Inatt har jag sovit som en drottning och känner mig härligt utvilad. Vi var som sagt i Lund igår och åt middag med pappa och farmor. Sen mötte vi upp tjejerna och några killkompisar. Det blev ett glas vin men sen tog vi bilen hem till Malmö igen. Mikey har träning, en lördag.
Förresten så köpte jag med mig Schwarzkopf Osis Dust it hem igår, har haft det en gång tidigare och för er som inte provat den och inte gillar när er hår är sådär platt och väldigt glansigt och vill ha extra volym så är denna lilla burk er dröm.







Kommentarer
Postat av: Johan

SV: Skrivarkurs låter inte helt fel =) Skriva är ju urkul :)

2009-07-25 @ 10:41:06
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0