Hej ...

Idag känns det bättre, som tur är. Blev ganska sent i säng igår, vid tre skulle jag tippa så vi sov ganska länge idag. Hoppas allt är bra med er och att ni har en bra helg. Ikväll ska vi träffa lite kära vänner och det ska bli trevligt, ett tag sen vi sågs sist. Det blir nog en lugn och mysig kväll. Förresten såg ni lets dance igår? Jag brukar inte titta på det men igår gjorde vi det hemma hos Sofia, och jag måste säga att jag tycker det är lite märkligt att en tjej med över en halvmiljon läsare i sin blogg åkte ut igår, jag pratar ju såklart om blondinbella. Visst, där är många som dansar bättre än henne men jag trodde ändå att svenska folket ville ha henne kvar, att det skulle göra programet roligare på något sätt. Jag undrar vad för tankar som rör sig i blondinbellas huvud nu? Litade hon kanske för mycket på sina läsare? Jag tycker varken bu eller bä om henne så något sånt tänker jag inte utala mig om. Vi tycker olika i många fall och jag kan hålla med henne om en del kloka saker hon säger ibland. Well, tyckte ni att det var rätt person som fick lämna lets dance gänget?


Såhär skulle man kunna säga att det känns idag ..

Kommentarer
Postat av: Pao

Jag vet att både du & jag älskar svart men den här färgen är en mycket bättre moodcolour :D Hoppas färgen håller i sig under dagen!

2009-01-24 @ 14:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0