Mysnathalie vs jobbnathalie.

Tjena!
Sitter och myser i soffan. Gud vad jag har blivit mysig av mig, eller jag gillar liksom att gå runt i morgonrock, sippa på mitt te, läsa en bra tidning, mysa lite med katten och bara pilla lite här och där. Det är så typiskt mig! Har blivit ännu mer typiskt mig.
Men jag längtar samtidigt efter att få jobba, uträtta något under dagen, få hålla igång och bli den Nathalie igen. Jag kan väl vara båda? Fast mysnathalie får jag nog vara på helgen. Är full igång med att söka jobb just nu, och så ska jag förhoppningsvis läsa en kvällskurs i teckning & målning. Ska kanske ta mig till just den skolan idag? Får se hur dagen ter sig.

Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0