Snöstorm.

Herregud vad jag har varit flitig idag! Jag har sorterat och rensat bland alla viktiga och oviktiga papper här hemma. Om det är något som kan få mig att ligga vaken på nätterna så är det oreda bland viktiga papper, och när man inte riktigt vet vart man har dem. Allt måste ha sin plats, i en mapp eller i en pärm. Så nu kan jag sova lugnt om natten!
Det har börjat snöa och blåsa här nere i Skåne och dem varnar för ordentlig snöstorm, vi som ska ska iväg. Men vi får bara hoppas på att det inte blir så farligt som dem sagt. Nu ska jag göra mig iordning och sen drar vi om ca en timme kanske. Och lilla Malte har somnat i Mikeys famn, han är en trött kise.



Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: tyckr jag med ^^

gjort idag? :)

2009-02-10 @ 16:19:34
URL: http://konstavlillamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0