Min onsdag.

Har tagit det lugnt här hemma idag! Busat med katten, rensat i kylskåpet och skafferiet (varför ska man altid spara på saker som man tror att man kommer äta sen, vilket sällan händer) och passat på att läsa lite. Mikey kom hem från jobbet vid tre, men stack direkt igen till en kompis innan träningen. Så jag har varit ensam hela dagen, men jag är van. Är det bra eller dåligt? Jaja, ikväll är det final i topmodel och sen ett av mina favorit program som går varje onsdag på 5an, Hopkins. En sjukhus serie från USA! Imorgon ska jag städa och förbereda lite inför att lillebror kommer på fredag och ska sova här hela helgen. Nä, nu tycker jag att Mikey får komma hem, vi får ju inte glömma att jag är grymt mörkrädd. Hur ska det gå när Mikey åker på träningsläger till Tyskland i Mars? Well..

Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ha en bra dag! :)

2009-02-12 @ 08:22:01
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0