Veckan!

Måndag - Ledig, fotvård (som jag fått av min snälla chef), leta julklappar/presenter + nya byxor

Tisdag - Ledig, hem till farmor och äta middag

Onsdag - Ledig, jobba, julfest med jobbet

Torsdag - Jobba, glögg mys med tjejerna.

Fredag - Jobba, direkt hem till Mikeys mamma som fyller år

Lördag - LEDIG (har jobbat 6 lördagar i rad nu), 25 års fest

Söndag - Åker på spa, lovely.


Ser ut till att bli en ganska bra vecka. Idag ska jag som sagt på fotvård, vilket jag aldrig varit på innan. En liten julpresent från chefen kan man säga. Sen ska jag strosa på stan lite, trots det tråkiga vädret och försöka hitta lite av varje. Men först och främst julklappar och presenter. Ni får ha en riktigt bra start på denna veckan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det ser ut som att du har en bra vecka framför dig! Med mig är det bra också inne på slutspurten nu! :D

2009-12-08 @ 07:09:50
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0