Ängel.



Åh nyss hemkommen och ska få i mig lite mat. Det har varit stimmigt på jobbet idag och stimmigt efter jobbet. Men nu är jag hemma! Det händer inte så mycket här ikväll, blir en bra tiding, lite pepparkakor och te. Tror jag ska se ett avsnitt av the city också som jag inte hunnit se. Imorgon blir det jobb igen men sen är jag ledig i några dagar. Förresten, här är mitt nya fina armband från ett märke som heter Perla och faktiskt sälj på mitt jobb. Äkta silver och ja ni ser ju vad det föreställer. En liten ängel med pinglande ben.

Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag har haft en lugn helg där jag bara kopplat av för att ladda kraft inför veckan. Och nu sitter jag här och är redo för den nya veckan! Hur mår du idag då?

2009-12-07 @ 07:05:15
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0