Kalas, igen : )

Så hur har er måndag varit? Min har ändå varit helt okej, ganska bra. Skönt att äntligen få sätta sig ner framför tvn och datorn lite. Har precis lagat mat och ätit, ensam. Mikey är på träning! Men men, idag bjöds det på fisk, potatis, kall sås som jag gjort själv och sallad. Imorgon ska jag försöka komma upp lite tidigare, ska försöka göra mig lite festfin. För imorgon, direkt efter skolan, eller jag ska gå lite tidigare ska vi iväg på födelsedagskalas/fest. Farmor fyller 70 år och har öppet hus, och pappa fyller 48 år. Ja, dem fyller år på samma dag. Och mamma på torsdag : ) Så har fixat de sista med presenterna idag.  Men pappa vill helst inte bli firad så mycket imorgon, utan vill att dagen ska handla om farmor, och det kan man ju förstå. Men det blir iaf god mat och trevligt sällskap imorgon. Är inte riktigt säker på vem som kommer eller om jag vet vem alla är, vem som helst kan ju dyka upp när man annonserar ut med öppet hus. Det blir kul ! Vi har alla lagt ihop pengar och ska skicka farmor på spa, och så ville hon ha med oss. Och ska har jag köpt lite nymalet kaffe i lösvikt på kahls, mörktchoklad och lite annat smått som vi ska ge som en liten sido present till henne. Pappa ska få en jättefin mjölkkanna, salladsbestick, mörktchoklad och lite sånt, precis som han önskade sig.

Nu måste jag snart hoppa in i duschen!

Hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0