Hemma på Gunnesbo.

Hej svej.
Befinner mig just nu hemma hos pappa, varit en sväng hemma hos mamma också. Och när jag var påväg till pappa sen blåste det upp och började ösregna och hagla, ahh. Jag i kjol! och kallt var det och blöt blev jag. Men men, man kan ju inte styra över vädret. Hör att det regnar nu också ! Ikväll bjuder pappa på middag, vilket är skönt. Slipper vi att laga hemma. För är det något man uppskattar nu så är det att äta borta. Och pappa är dessutom grym på att laga mat.
Imorgon blir det iaf tacos hemma hos oss, och vi ska nog bara vara hemma. Vi har tvätt tid och lite sånt, och sen är vi dessutom kanske panka. Men så är det i slutet av månaden. Tycker att det har gått extra mycket denna månaden, men kan inte riktigt komma på varför.
Har gosat lite med katten här hemma, saknar henne mycket. Men snart får vi våran egen. Fast att Nala fortfarande känns som min ändå. Dem får väll träffas någon dag, hon och Malte.
Vi hörs när jag kommer hem ikväll.

Tänkte förresten höra med er om det är något speciellt ni vill läsa om? Som jag ska tipsa om, berätta, skriva, visa? ja, säg så kan jag ju avgöra sen om jag är rätt person för det eller om jag kan ge er de ni vill ha ;) haha.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0