Sminkvanor.

Godmorgon!
Ska snart sticka iväg till jobbet, idag är det skolavsluting.
Precis sminkat mig och kom och tänka på det där med kvinnors smink/hårvanor, undra hur många det är som står framför speglen på morgonen och sminkar sig innan jobbet eller skolan? Och vilka vanor har dem?

Jag tänkte vara först ut med att ge er en smygtitt in i min sminkväska och se de sminket jag använder mest...



Solpuder - Lumene
Blueberry Curl Mascara - Lumene
Läppglans - Lumene
ögonbrynspenna - Dior
Rougeborste - Lindex
Mineralrouge - Loreal
Visine mot trötta ögon
Touch up - Make up store


Älskar Lumene och speciellt deras läppglans som ger fint plut



Håret brukar se ut såhär. Hår är inte riktigt min grej va, kan knappt fläta en fläta.

Ha en bra dag !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0