Kreta 08.

Hej alla glada !
Idag är man lite seg, två studenfester igår ju. Men det var kul, kom ändå hem i hyfsad tid. Mikey var lite på lyret!
Snart ska jag bege mig till jobbet, och idag är det varmt varmare varmast.
Förresten, vill ni veta något kul? Klart ni vill. Om 3 veckor åker jag och Mikey til Kreta och är borta 2 veckor.
Vi bokade resan igår, sista minuten. Egentligen skullle vi bara in och kolla läget, och kanske vänta en vecka till för att få det billigare, men nästan alla 2 veckors resor var slut så vi vågade inte vänta. Så vi fick vad vi ville, 2 veckor till Grekland !
Så nu måste jag leta efter en resväska, och små reseförpackningar. Man får ju inte resa med stora förpackningar vätska och sådant va?




Puss

Kommentarer
Postat av: suffe

det gäller bara för handbaggaget. där får du inte ha en massa vätskor. men stoppar du allt i den stora resväskan som du checkar in så e det inga problem :) gud vad kul med kreta! ha så roligt :) pusss

2008-06-06 @ 10:03:21
URL: http://suche.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0