Välkommen.

Mitt första inlägg i min nya mode blogg. Undra hur det kommer att gå? Och undra om folk kommer att läsa den?
Och framförallt kommer folk att gilla den?

Mina tankar kring mode är att det inte ska behöva vara för dyrt. Jag föredrar hellre att man blandar dyrt med billigt. Tycker att HM är en bra kedja där man kan hitta snygga och billiga modeplagg och göra dem till sina egna.
Jag gillar inte heller när man följer mode eller trender slaviskt. Mode för mig handlar om att ta till sig delar av trender och sen kompletera med sin egen stil.
Och att man alltid ska känna sig snygg och bekväm, annars kan det lika bra kvitta.

Kan börja min nya karriär som modebloggare att lägga upp en bild på denna grymt söta och snygga toppen från Glitzy.se. Ibland hittar man en del guldkorn, och det som bra är att dem inte beställer hem så mycket av allt så det är antagligen inte så många som kommer att gå runt med samma topp.
Gillar även denna blåa tröjan från samma ställe.
Jag älskar att blått är en av vårens modefärger. Har alltid älskat blått och kommer alltid att göra det.
 


Mycket nöje!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0