Toppen kväll.

Middagen igår var jättemysig och vi hade väldigt kul : D. Åt på en resturang där man beställer in flera smårätter.
Men gud så mätt jag blev. Ingen efterätt på det inte! Men vi åkte inom stan i Lund och köpte på oss en massa frukt och pressade juice i vår alldeles egna juicepress. Vi hade äpple, kiwi, banan, passionsfrukt, vindruvor,apelsin, blåbär, hallon. Gud så god den blev, perfekt och nyttig efterätt.

Snacka om att jag frös i min klänning igår. Hade ju iförsig svarta lite tjockare strumpbyxor på mig, men fy ! Det tog tid för mig att få upp värmen sen, det var ju svin kallt ute. Men vad gör man inte för att vara fin!

Sitter fortfarande i pyjamas, mysigt. ( igen dagens outfit bild ; ) Vi ska nog gå på en liten promenad sen, jag mikey och pappa. Och så ska vi laga rostade rotfrukter i ungen ikväll, mikey har aldrig ätit det.

Plus att IKVÄLL är det Elle-galan. Perfekt söndagsmys!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0