Hektisk.

Igår var en hektisk dag. Gick upp 05.20, jobbade tio h, hem till killen och snabbt göra mig iordning för att dra ut med tjejerna. Kom hem vid tre tiden och somnade ganska snabbt, jag hade ju faktiskt varit vaken i nästan ett helt dygn. Och det händer inte mig så ofta för att jag är känslig när det gäller min sömn.
Kvällen var lyckad, förutom att jag hamnade nästan mitt i ett slagsmål på dansgolvet mellan två killar. Tappade skon gjorde jag och fick dessutom ont i foten. Jag och A sprang där ifrån snabbt och sa till en vakt.
Sånt som händer!

Missade såklart ELLE-galan igår, typiskt. Men det brukar gå i repris, kanske imorgon. Får kolla upp det!

Förrsten, för er, precis som jag som inte kan (eller får) infinna er  på Stockholmsmode vecka så har Veckorevyn.com bra koll. Dem kör även VRTV, där Ebba kommenterar olika modevisningar. Gå in och kolla!
Tyckte Acne och Dagmar visade mycket snygga kläder.


Dagmar trion.

image47

Ska nog ta en runda inne på Cocoo.se nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0