God förmiddag.

Tycker bara att jag blir mer och mer förkyld. Satans tråkigt !
Vädret är helt okej idag. Mulet när jag vaknade, sen blev det jättefint och nu är det lite halvklart. Men idag ska vi ju såklart inte vara ute med fritids, utan idag har vi tvärgrupper. Och jag har då min lilla grupp med pyssel som tema.

Hade behövt inhandla lite tröjor och dylikt. Men har nog inte ork eller tid efter jobbet idag. Ska träffa Niki ikväll, om jag känner mig bättre och orkar. Men det ska nog gå bra!

Nu längtar jag till våren och kan inte låta bli att lägga upp lite bilder på mina favorit blommor

Orkidér och Liljor.



Ha en bra dag! Det ska i alla fall jag ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0