ELLE.

Utflykten till skogen idag var ändå okej. Vi var iväg 5 h, så efter det var man ganska trött. Fick sluta lite tidigare idag, så jag åkte hem direkt efter. På vägen hem köpte jag mig nya numret av ELLE. Tjockt och glammigt nummer ! Enorm insperation.
Ska läsa lite ikväll då jag börjar senare imorgon, fast ändå lite tidigare än jag skulle gjort då dem behöver mig.
Mormor är här, och hon ska sova här inatt : ). Och snart dyker nog N upp och ska umgås med mig en stund.

Imorgon blir det skridskor med barnen, hade hoppats på att slippa det, då jag inte äger några skridskor och bara står brevid och fryser. Jaja, man ställer ju upp!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: X

det stavas inspiration. med i. verkligen inget illa menat men efetrsom du använder ordet så ofta kan det vara bra att stava rätt.. puss

2008-02-20 @ 19:14:50
Postat av: Niki

fin förkortning på mitt korta namn jag fått ;) hihi.tack för mys ikväll : ) pusspuss

2008-02-20 @ 22:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0