100.

Bloggen verkar lite seg idag, eller så är det bara min dator. Detta är förresten inlägg 100 : )

Funderar på att boka en tid och färga håret, för första gången på salong. Alltid färgat mitt hår hemma och det har för det mesta gått bra. Jag är ju ganska mörk, mörkbrun? eller mellanbrun?, äh men det känns lite trist nu och jag har en liten utväxt, som dock knappt syns då den smälter samman med min egna hårfärg ganska bra. Om ni, några brunetter där ute har några tips på en snygg hårfärg? snygga slingor? så berätta gärna. Vill inte göra någon större förändring, men lite slingor i en närliggande färg kan ju göra mycket.

Sen på måndag blir det ansiktsbehandling, ska bli skönt.

Hörs sen ! Puss


Kommentarer
Postat av: blubb

Använd 2-3 olika brunnyanser, kanske det blir snyggt på dig! :)

2008-03-01 @ 02:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0