Vart kom värmen ifrån?

Herregud, när blev det så här varmt. Värsta värmeböljan! Det hade man ju inte räknat med. Här nere i skåne är det iaf säkert 30 grader. Är nyss hemkommen och jag måste säga att jag är nöjd med resultatet. Fransarna fick mer färg och ser då längre ut, slipper mascara. Och brynen är ganska mörka nu, kommer att lägga sig lite, men jag är nöjd. Det är nog tur att jag är så mörk i mig själv. Vet inte om jag kan fånga det så bra på bild, kan ju se!
Annars så kommer familjen hem idag, snart. Så får väl umgås lite med dem, käka lite och så. Imorgon ska jag och mikey ut och hälsa på min mormor och morfar, sen blir det snabbt in till malmö för förfest och sen utgång. Carro ska firas ! : )

Hörs sen

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0