Antikfynd och födelsedagspresenter.

Dessa nattduksborden fyndade jag och mikey i en antik handel i en liten by utan för Lund, 250 kr för två. Det kallar jag att fynda. Och fina är dem dessutom, passar perfekt in i den stilen vi vill ha i sovrummet. Vad tycker ni?



Jag har ju glömt att berätt vad jag fick i födeledagspresent. Jag fick bla pengar till nya höstskor, vinglas, lite köksredskap, blommor, och en egen verktygslåda : D, och jag fick vin. Och sen av mikey fick jag underbara liljor, en liten mirandanalle och detta fina armbandet från märket 82 (kyssjohanna). Jag älskar det !


och i detta lilla kuveret ligger där då ett litet brev där det står - I love you.

Och denna fina filofax/plånbok köpte jag till mig själv i födelsedagspresent, från just märket filofax. Dem är ganska dyra, men hållbara,snygga, och man kan ha dem hur länge som helst för man bytar ju bara ut pappersinehållet, själva kalenderns så att säga.


(I verkligheten är den lite mer dov, puderrosa)

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

gud så fint armband gumman :) vi får ses i veckan... om inte till helgen.. så ska du få en present av mig. saknar dig. puss

2008-10-05 @ 21:15:07
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0