Min lilla garderob.



Hej! Fy tusan vad jobbigt det är att flytta. Nu vet jag varför folk tränar. Helt enkelt för att orka springa upp och ner från fjärde våningen med flyttlådor. Vi har fått iordning hyfsat bra men fortfarande lite kaos. Lägenheten är stor och mycket gammal så allt känns väldigt ovant. Vi har enorm brist på förvaring och det ni ser på bild är min lilla garderob, och jag har en hel sopsäck med kläder till som inte får plats. Vi behöver en stor och rejäl byrå och det är nu. Vi behöver dessutom mer förvaring inne på toaletten som är mycket mindre än den vi hade innan. Men men sånt löser sig väl med tiden. Nu ska vi bara försöka bo in oss och få denna lägenheten att lukta som vårt hem. Det är viktigt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0