Tjenixen..

jeansen fanns i min storlek, så det var tur. Jag gillar dem starkt! Tajta, gråa och lite kortare i benen. Jag slutade nästan att gilla jeans för ett tag sen, och har nog inte använt jeans ordentligt sen i våras. Tycker att det lätt kan bli tråkigt och jag vet ibland inte vad jag ska ta på mig till ett par jeans. Men dessa känns snäppet hetare och i höst kommer jag nog att använda mina jeans till ankelboots, stickade tröjor, kavajer, skinnjackan, tröjor med markerade axlar mm.
Hur tänker ni när ni klär er i jeans? Enkelt med en t-shirt?
Iaf, ikväll ska ta det lugnt med Mikey och faktiskt äta lite lösvikstgodis. Imorgon ska jag upp till stan för ett litet "möte", säger inget! Men innan detta ska jag äta mina två majskolvar till middag, ingen jättebra middag men hur gott är det inte med majskolvar.







Åh ni, det är inte lätt att få en bra bild på dessa jeans utan hjälp.

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: hihi tack! :)

2009-09-24 @ 22:35:20
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0