Party time.

Sitter här i soffan med pyjamas och snörvlar (förkyld eller allergi?). Dricker te, dippar popcorn och läser inredningstidningar. Är sådär lite lagom trött efter en stimmig fredag och en lördag med jobb och cykling i motvind. Imorgon blir det jobb igen men får lång sovmorgon. Sen väntar en fullspäckad vecka dock utan jobb, eller ska förresten hoppa in och jobba på mitt gamla jobb på skolan på torsdag. Ser jag fram emot! Men annars blir det inte mer jobb, vad jag vet än iaf. För er som har missat det så fyller jag år om en vecka. Har inte riktigt hunnit tänka på det, förr tjatade jag om min födelsedag minst 2 månader innan. Jag har alltid älskat att fylla år och gör nog det fortfarande också, fast inte riktigt på samma sätt längre. Men jag kör fullt ut när jag bjuder på kalas. Balonger, serpentiner och sång. Precis som det ska vara! Och den här gången blir det inte 1 kalas, inte 2, och inte 3 kalas utan hela 4 kalas. På fredag kommer tjejerna hit och firar mig, på lördag kommer pappa, farmor och min fabror och firar både mig och Mikey då det bara är tre veckor emellan oss. Om någon vecka kommer mamma, låtsaspappa, lillebror och lillasyster för att fira mig och Mikey. Och sist men inte minst Mikeys familj, puh! Men det är härligt. Födelsedagar är till för att firas.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jo, tack det är bra! Själv då? :)

2009-09-27 @ 12:39:15
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0