It´s friday.

Idag steg jag upp strax innan åtta, åt frukost i lugn och ro (mikey ville inte gå upp) och busade lite med katten. Ska snart börja göra mig iordning och bege mig in till stan för att möta upp Carro för en frukost, eller frukost för henne och lunch för mig. Sen ska jag försöka hitta en present till en kär vän som har födelsedagsfest nästa lördag. Det ser vi fram emot! Sen får vi se vad resten av fredagen har att bjuda på. Jag jobbar ju hela helgen, börjar dock sent både lördag söndag och jobbar inga jättelånga pass så det är okej. Min andra helg jag jobbar, men nästa helg kommer jag att vara ledig vilket jag ser fram emot. Visst jag jobbar ju inte så mycket mitt i veckan, men det är ändå en annan sak att vara ledig på helgen tillsammans med Mikey, vänner och familj. Det blir ju oftast så när man jobbar helg att man jobbar när alla andra är lediga. Men, ni får ha en bra fredag tills vi hörs igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0