På nya äventyr.


Min nya kavaj med snygga markerade axlar
Åh jag är ledig idag och så är också Mikey. Vi tog en skön sovmorgon och har passat på att tvätta en massa idag. Nu ska vi iväg på lite äventyr. Vi ska bla besöka en mysig inredningsbutik som jag har hittat en bit utan för city. Jag har åkt förbi den flera gånger med bussen och alltid tänkt att -åh den måste jag besöka snarast möjligt. Men det har liksom aldrig blivit av. Förens idag! Sen blir det nog en fika på det och lite annat smått och gott. Jag bjuder på en bättre "dagens" när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: emma

flitig du är som har tvättat! jag har inte fått gjort något vettigt än haha. ska till min söta mamma sen bara. hoppas ni hittar något roligt i butiken (:

2009-10-08 @ 14:16:31
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0