Bk Olympic Division 3.

Okej, jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men jag börjar i denna ändan. Jag har haft en bra dag på jobbet, shoppat ett par kanonsnygga skor och en finfin klänning, Mikey fyller 24 år idag (grattis till honom). Men kanske det bästa av allt. Idag spelade Bk Olympic (fotbollslaget Mikey spelar i) sista och avgörande kvalmatchen för att kvala upp en division, till division tre. Och dem VANN MATCHEN! Helt otroligt, jag har haft så ont i magen hela dagen. Jag kunde ju tyvärr inte se matchen då jag jobbade men jag ringde en kille i laget som var skadad och inte spelade så fort jag slutat och då återstod det bara 3 min kvar av matchen och olympic ledde med 4-1. Jag hörde dommaren blåsa av och hur alla jublade. Matchen slutade 6-1, dem hann alltså göra 2 mål till på dem 3 min. Men vilken lycka, och vilken födelsedag för Mikey. Nu är jag hemma och svirar om, killarna är och äter middag ute och alla flickvänner, fruar osv ska mötas upp på klubben och sen möta upp killarna där senare ikväll. För ikväll mina vänner blir det  fest, oj vilken fest. Dock blir det lugnt för både mig och Mikey med drickat då vi ska ha kalas här hemma imorgon för både mig och Mikey. Men hey, det kan och blir fest ändå. Spriten är aldrig det viktigaste för mig och som ni säkert redan vet så dricker jag ju väldigt sällan och i små mängder. Men nu måste jag dricka upp mit te och få i mig den sista mackan och sen hoppa in i duschen.





New shoes: Zara


Kommentarer
Postat av: Teresia

Jättefina!

2009-10-25 @ 00:08:33
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: Mirjana

Snygga!

2009-10-25 @ 14:06:19
URL: http://mirjanas.blogg,se
Postat av: emmi

grymt snygga!

2009-10-25 @ 17:08:10
URL: http://emmismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0