"Di gröna"

När det var ca 20 min kvar av matchen hemma mot Gantofta i lördags började bortalaget att spela tufft, helt i onödan. Dem låg under med 5-0 och så slutade även matchen. Andra vinsten till Olympic som nu ligger tvåa i tabellen. Men bollen är rund och det är många matcher kvar. Mikey fick sig några smällar men värsta var nog smällen han fick mot huvudet, antingen av en armbåge eller motståndarens huvud. Han svimmade av och det blev ett jäkla liv. Jag var nära på att springa in, reaktionen blev ju den. Men det kan jag ju inte (hade desstuom inga krafter i kroppen, borde legat hemma men när det vankas fotboll och mikey ska spela kan jag inte låta bli), om det inte varit något riktigt allvarligt. Det finns ju folk på plats för sånt. Men jag älskar att se Mikey spela fotboll, han är så duktig och jag ser att han trivs som bäst på en gräsmatta med en boll på fötterna.




(Mikey känner om tänderna sitter kvar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0