Lagbussen.

Hej på er!
Igår var vi iväg hela dagen. Bussen hämtade upp Bk olympic och fans på klubben och sen väntade en 2 h lång bussresa upp till Torekov. Tog dock lite längre tid än vanligt då det hade skett en olycka. Det var första gången jag åkte med hela gänget i lagbussen, men det gick ju bra. Dock gick inte matchen lika bra, ingen förlust (slutade 1-1) men det kändes som det för olympic hade så många chanser (som vanligt) och dem förtjänade verkligen att vinna över Torekov. Som vanligt är Olympic det bättre laget men dem får inte in bollen i mål. Dock gjorde faktiskt olympic ett mål till, vilket förmodligen hade resulterat att dem vunnit. Men linjedommaren såg inte att bollen gick in i mål för det var lite klydd framför mål. Han stod och sov, knasst!
Men iaf, bussresan hem gick lite fortare och killarna i laget satte igång en väldig disskution med mig om städning bla. Vem som gör vad hemma osv. Det var ju någon som tyckte att det var kvinnans grej och dem kunde inte förstå att Mikey och jag delade på allt. Lite beroende på vem som har varit mest hemma och så också såklart. Men jag tror det var mycket spel för galleriet och det var nog mest tomt snack från deras håll. Men vi skrattade iaf och det blev en ganska livlig disskution fast med glimten i ögat. Jag kan ju inte vara tyst när det disskuteras saker som jag verkligen tycker något om. Så är de med det!

Idag ska jag faktiskt städa haha. Mikey är iväg och jobbar nu så vi kom överrens om att jag skulle dammsuga och skura toaletten och så skulle han ta hand om disken och köket när han kom hem. För ikväll kommer Mikeys mamma över på middag. Blir trevligt!

Ha en bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0