Nyfiken i en strut.

Någon är tydligen nyfiken på varför jag valde att sluta på mitt förra jobb. Inte var det pga av mina arbetskamrater iaf, för dem har jag fortfarande kontakten med. Men det var helt enkelt inte ett jobb som passade mig och tyvärr så var det många som kom och gick. Trist! Men iaf, nu ska jag faktiskt iväg och jobba på skolan igen, ska snart hoppa på min cykel och cykla iväg. Kanon fint väder även idag! Sen har mikey ingen fotboll ikväll så vi ska laga lite middag tillsammans och sådär.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nu är jag nyfiken på vad du ska hitta på för spännande! Du får uppdatera mig sen :) Allt bra annars idag?

2009-05-19 @ 16:17:40
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Men det låter väldigt spännande, alltid roligt med något nytt! :) Vad ska du hitta på idag?

2009-05-20 @ 07:25:38
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0