Lyx.

Jag har tänkt lite på det här med lyx och hur olika det kan vara från person till person. Jag är sådan att jag uppskattar den lilla lyxen i vardagen och lyx för mig kan vara många olika saker. För mig är lyx tex att få äta en god och lång frukost tillsammans med Mikey, att få vara ute i naturen en varm sommardag eller kanske bara fixa och dona i trädgården. Lyx kan också vara att ha färska snittblommor hemma i en fin vas, eller att få kolla när mikey spelar fotbollsmatch en fin dag.
Lyx för mig är också att få krypa upp i soffan med en ny tidning, en kopp te och något gott att fika på och det kan vara att jag får unna mig själv något fint. Lyx är  också att bli bjuden hem på middag till familjen och att göra något extra kul med vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0