Kvälls kreativ.

Jag förstår inte, jag är alltid som mest kreativ på kvällarna. Då börjar de oftast klia i mina fingrar och jag måste få skapa något. Igår fick jag upp denna fina hängaren, har en likadan på andra sidan rummet. Tanken är att jag ska hänga min morgonrock där som jag bara kan svepa om mig på morgonen. Men den jag har nu känns inte så jätte lyxig eller fin, så den får hänga inne på toaletten som en dusch morgonrock. Får la hitta en ny! Sen gav jag mig på att försöka skapa något i ett av hörnen i vardagsrummet, gick inte så värst bra.
Nu måste jag ta och föna håret innan mamma dyker upp. Idag ska vi ut till en gammal skånelänga här i närheten där dem har café, inredning, blommor, galleri mm. Mys!



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0