Fotboll och avskedsfest.

Ser ut som det spricker upp nu och det lutar åt att det blir fotboll om någon timme. Mycket fotboll i min vardag men är man ett fotbollspar så blir det så (jag spelar ju dock inte längre). Och sen ikväll bär det hem till Sofia med dem andra tjejerna. Hon ska ha avskedsfest då hon snart flyttar upp till Göteborg. Vet inte hur kvällen kommer att sluta, gråtandes eller ute på en klubb någonstans. Det känns ju inte helt okej att hon flyttar, känns ju i hjärtat om man säger så. Men jag är glad för hennes skull, att hon bestämt sig för att lämna skåne för ett tag och testa sina vingar. Nu får jag ta och slänga på mig lite kläder och få upp mitt skitiga hår i en knut. Vi hörs nog ikväll med en outfitbild.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0