Favorit.

Nyduscha och naglarna är nymålade. Favorit färgen "Elin" från Make up store åkte på idag. En härlig röd/orange/rosa färg. Ger mig lite power! Idag fick även en gammal favorit ring åka på, inte använt den på 100 år men jag gillar den fortfarande. Liten enkelt pärlemovit blomma med en liten sten i. Kommer inte ens ihåg vart jag köpt den! Och vet ni mer vad jag drog fram idag. Mina underbart söta och sköna mystofflor som jag beställt från nätet för ett bra tag sen nu. Dem har legat inne i klädkammaren och vilat. Stickade med små stenar och halksulor under till. Perfekta! 
Fick ett litet paket i brevlådan idag av mamma, hon har skickat mitt favorit läppbalsam från Tromborg, lite dyrare men mycket bättre, tack! Nej, nu ska jag smälta maten och ta det lite lugnt. Har trots att jag bara varit hemma idag haft fullt upp. Imorgon blir det nog en riktigt powerwalk. Förresten, vad många favoritsaker som fick vara med idag. Ha!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0