En sjuk Nathalie.

Fy fy fy säger jag bara! Jag är så trött och mör i kroppen. Lilla jag har gått och blivit magsjuk. Hållt på sen 18 igårkväll. Och jag blir så orolig för jag tänker direkt på vad som hände förra sommaren nere på kreta, när jag låg inlagd i tre dagar med dropp och hela köret. Och precis som nu hade jag sån jäkla smärta i magen, alltså inte bara illamående utan riktigt smärta. Just nu har jag iaf förflyttat mig från toalettgolvet där jag legat i många timmar nu till soffan. Och det som är extra tråkigt är att min lillebror kom till oss i förmiddags och skulle sova här, men mikey fick köra hem honom vid 8. Väldigt tråkigt!
Klockan är dessutom snart tre, jag kommer att vara så trött och slut imorgon. Och jag som skulle hitta på så mycket! Jag får bara hoppas på att jag är återställd till 100 %.
Nu ska jag iaf slökolla lite på tv.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Krya på dig! :)

2009-05-03 @ 11:49:43
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Du kan ju njuta av panelen idag, då blir du nog frisk sen ;)

2009-05-03 @ 13:48:36
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0