Indianheels.

Nu har syrran precis lämnat mig och jag sitter här nyduschad och håller på att tvätta. Är dock snart klar och då ska jag bara slappa lite innan jag ska bege mig in till Lund och hem till Niki för födelsedagsfirande. Tyvärr fanns inte kjolen i den storleken jag ville ha den så jag fick ta pengarna tillbaka. Men ska kolla runt på dem andra Gina här i stan och se om jag hittar en där. Det var synd för jag hade tänkt ha på mig den ikväll. Nu får jag helt enkelt hitta något annat. Och inatt ska jag sova hemma hos mamma för att slippa ta mig hem till Malmö, så Malte får sova själv. Första natten han gör det! Lillebror och låtsaspappa är också iväg på träningsläger så det blir bara jag, mamma och så mormor som är och hälslar på. Ska bli jättekul att träffa mormor!

Hittade förresten dessa skorna inne på Topshop.com. Lite indiankänsla över dem med fransarna, pärlorna och fjädrarna. Jag gillar dem!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Du får inte missa veckans panel-tävlingen! :D

2009-03-28 @ 16:21:09
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0