Tillbaks till sjukhuset.

Godkväll!
Nyss kollat på one tree hill, söndags tradition. Ska strax göra mig en kopp te och äta upp det sista av den mörka chokladen som ligger i skafferiet. Imorgon ska jag upp ganska tidigt och iväg til sjukhuset igen för att fortsätta med allergiutredningen. Ska bli lite intressant att se vad dem har att säga och om dem kan komma fram till något. Att ha allergier, utslag osv och att vara allmänt känslig är faktiskt riktigt jobbigt. För mig är det de iaf och har alltid varit. Har man som jag haft astma och andra problem som liten så ligger man ofta i riskzonen för att framkalla olika sorters allergier. För mig handlar det ju om ämnen som jag inte tål. Olika soreters krämer, eller ämnen som finns i dessa krämer, parfymer, sköljmedel eller vad det nu kan vara. Läppstift tex, det kan jag inte använda. Men vet man då inte riktigt vad det är som huden reagerar på så är ju en sån här allergiutredning bra att göra. Visst det kostar tid och pengar men för min del är det deffinitivt värt det. Så en uppmaning till alla er andra som kanske också är känsliga, kolla upp det.
 
Imorgon kväll är det dags för träff med tjejerna igen, denna gången hemma hos Sofia. Som just nu agerar stöd hem till två katter, mysigt. Och på onsdag ska jag faktiskt jobba på skolan där jag jobbade som barnskötare innan, ska bli kul och jag kan ju bara hoppas på att det blir lite fler dagar framöver.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0