Paket på posten.

Gud vad jag satt kvar länge vid frukostbordet. Men jag gillart! Sitta länge med en kopp te, läsa en tidning (idag blev det senaste numret av Glamour) och lösa lite soduku. Soduku på morgonen är inte det lättaste men man får verkligen igång hjärnan.
Solen fortsätter att skina idag så jag tänkte fortsätta pyssla lite i trädgården. Den där utbildningen jag skulle på idag blev flyttad till tisdag nästa vecka. Men det gör inget! Har jag lite tid på mig att förbereda mig och peppa mig själv. Mamma avslöjade även att hon skickat en massa små paket till mig som tydligen var lite pepp till utbildningen. Hon hittar på så mycket! Hon skickar ofta små paket, ibland inehåller det mitt favorit te, lite mörktchoklad. Ibland är det något kul hon har hittat som hon tyckte passade mig, eller som nu, när det händer något speciellt och hon vill peppa mig. Jag älskar att få paket på posten.

Puss sålänge

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Händer idag då? :)

2009-03-19 @ 11:57:53
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: men det låter ju jätte härligt :)vad ska du pyssla med i trädgården då? :)

2009-03-19 @ 15:12:36
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0