Nathalie visar en ny sida av sig själv.

Whoho, måndag och skit tråkigt väder ute. Kom igen Mars, ge oss lite sol och vårvärme. Kom nyss hem från sjukhuset och det gick väl bra. Jag är allergisk mot 3 olika sorters metaller, däribland Nickel. Och sen är jag även allergisk mot ett ämne som heter Lanolin som kan finnas i salvor, krämer, lotioner, rengöringskrämer, läppstift, cerat, shampoo och en rad andra saker. Det är inte säkert att jag reagerar på allt med Lanolin i men man får ju lära sig att vara försiktig och läsa noga på innehållsförteckningen. Ska dit igen på torsdag, sista gången, för att se om det har hänt något mer. Annars idag ska jag ringa lite diverse samtal, cykla iväg på min nya cykel och handla och senare i eftermiddag bege mig hem till Sofia med Emelie.





Från helgens förfest hos Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0