Kärleksinlägg.

Äntligen helg, eller vad säger ni? Sitter och myser i soffan och väntar på att syrran ska komma hem. Hon har varit runt lite i Malmö, inte så ofta hon är här ju. Ska vara ärlig och säga att jag faktiskt saknar Mikey redan. Det känns inte jobbigt på något sätt, jag bara saknar honom och längtar efter honom, redan. Är det normal? efter en dag? Ja, man kanske ska glädjas åt det istället. Att jag efter snart fyra år fortfarande är väldigt kär och ibland nästan lite nykär.

Nej nu blev detta ett kärleksinlägg och det var det inte meningen att det skulle bli. Syrran ska förhoppningsvis komma hem med en ny kjol till mig imed den andra inte passade. Så om hon fick tag på rätt storlek så lägger jag upp en bild på den sen.
Kort, sliten, svart kjol!

Nu ska jag slänga in lite kyckling i ugnen!



Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det blir nog lugnt i helgen, kanske ska försöka få ihop två utkast till intervjun med dig. Hoppas du får en bra helg! :)

2009-03-27 @ 19:51:58
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: X

i och med, inte imed.



följer fortfarande din blogg, tycker att den är så himla mysig. keep up the godd work :)

2009-03-28 @ 17:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0