Godmorning sunshine!

Idag började Mikey jobba tidigt så jag vaknade ju såklart då också. Vi låg länge och pratade i sängen igår om allt möjligt, så det tog ett tag innan vi slocknade. Lite tråkigt att han åker till Tyskland i veckan på träningsläger, även fast vi är ganska vana att vara ifrån varandra så kryper vi ju alltid ner i sängen tillsammans. Men, min lillasyster kommer ju hit och sover hos mig och det är ju positivt. Och det kommer att bli riktigt härligt att träffa honom sen när han kommer hem. För något år sen åkte Mikey till Teneriffa med sin familj och respektive, och jag var mitt upp i jobb och hade inte så mycket pengar så jag kunde inte följa med. Det var första gången vi var ifrån varandra på riktigt. Jag hade kollat upp när dem skulle landa hemma i Sverige. Så jag, pappa och farmor åkte ut till sturup. Satt och väntade ett tag och sen ser jag Mikey komma ut, och han hade ingen aning om att jag skulle vara där. Så jag hoppade fram och kramade honom, han blev så överraskad och ställd. Han bara skakade och det ända han sa var "jag älskar dig". Det var riktigt roligt! Nu ska dem ju åka buss till Tyskland, och jag tror inte att jag står och väntar på klubben och hoppar fram när Mikey kommer ut från bussen, haha. Men det är härligt att kunna överraska så. 



Usch, ser nu på vädret att imorgon ska det bli kallt igen. 0-2 grader! Jaja, får man väl dra på tjocka jackan igen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Fittanfes

Underbar blogg!!

Ska vi följa varandra på bloglovin? Maila om du lagt till oss så lägger vi till dig också:D

Ha en fin dag!

2009-03-23 @ 10:50:35
URL: http://fittanfes.com
Postat av: Niki

haha joo ställ dig vid bussen hahaha

2009-03-23 @ 12:05:43
Postat av: Fittanfes

Hej hopp!

Har lagt till dig nu dah-ling!!

Må så gott:))

2009-03-23 @ 12:28:27
URL: http://fittanfes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0