Godis, på en torsdag?!

Solsken? tss. Nu snöar det som bara den! Helt plötsligt, nä det gillas inte så mycket. Nu är man helt inställd på att det ska bli vår. Tycker faktiskt lite synd om Mikey som ska träna fotboll i detta vädret, men hey han väljer i försig själv.
Och vet ni vad jag köpte med mig hem efter att jag varit i stan och hemma hos Sofias katter? något som jag nästan aldrig köper och sällan blir sugen på. Lösviktsgodis! Så här sitter jag och äter godis, på en torsdag. Haha, det får mig att tänka på Johan Glans.  "kaka, på en torsdag!?" Stockholm live, det är kul.

Kom förresten på innan idag att snart är det ju för bövelen dags att köpa vårjacka. Skinnjacka, jeansjacka, mockajacka. Vad ska man satsa på? Vad kommer ni att köpa i vår?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0