Fix och trix i trädgården?

Godmorgon! Pigga och vakna? Vaken är jag iaf, vette tusan om jag är sådär pigg men det blir jag efter lite mat i magen och en kopp te. Vädret är ganska hyfsat idag också. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, något får det bli. Mikey är för en gångs skull ledig från både jobb och fotboll idag, men han ska iväg och träffa en killkompis. Alla mina homies jobbar ju!
Förresten så ska jag iväg tidigt imorgonbitti, in till Lund, och påbörja en utbildning, en endags utbildning. Berättar lite mer om det imorgon, när jag vet lite mer.

Kanske man skulle ta och fixa lite i "trädgården" idag. Sopa undan lite och sådär! Det är ju snart dags att plantera. Behöver riva upp en massa skit i rabatterna. Ja, det kan jag ju göra. Bara tvinga mikey att köra mig bort till plantagen först och handla en riktigt sopborste och ett par trädgårdshandskar och några fröpåsar kanske.

Ha en bra onsdag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Saknar våran trädgård :S

Ha en fin onsdag!

2009-03-18 @ 10:30:29
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0