Denna lördag.

Hejsvej! Nu har vi lite bråttom. Ska först upp till stan, sen hem till Sofias katter, iväg direkt och kolla på fotboll (det är vår i luften här i Malmö) sen ska vi bege oss in till Lund, hälsa på pappa en stund för att sen landa hemma hos mamma där det blir middag och annat trevligt. Senare ikväll ska vi kanske hem till en tjejkompis till mig som bor på Gunnesbo. Ska se om jag kan få tag på min killkompis som också bor där. Han smsade förresten mig vid fyra imorse! Jag säger då det!


(oj vad dålig bild)

Lång stickad väst - Hm trend

Men ni får ha en riktigt bra lördag så hörs vi kanske ikväll!


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: alvvs

Hejsan!

Har du haft en bra dag? : )

2009-03-14 @ 16:34:06
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0