Solbränd och nöjd.

Nämen hej! Nu är vi hemma och jag måste erkänna att det är ganska skönt. Det är det nästan alltid när man varit borta i några dagar. Jag har saknat vår säng och min egen kudde och jag kommer nog att sova som en prinsessa inatt. Sängen vi har sovit i har varit stenhård och kuddarna har varit platta. Ikväll blir det en lång och skön dusch, varmvattnet tog ju slut efter några minuter i stugan. Och så ska jag peela och kleta in håret i hårinpackning. Förresten så jag jag i stort behov av en klippning. Nu ska vi cykla ner och handla lite smått. Jag bjuder på bilder från vår vecka!

















Såpbubblorna fick självklart följa med!

Kommentarer
Postat av: carro

ser himla mysigt ut måste jag säga.. ;)

2009-06-30 @ 18:39:31
Postat av: Marcus Å

Ser ut som att du haft en underbar tripp! När vill du ha frågorna till panelen senast? :)

2009-06-30 @ 22:50:56
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Bella

Oj vad härliga bilder, hoppas ni hade det mysigt! :)

2009-07-02 @ 17:05:47
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0