En klocka runt halsen.

Oj, jag låg och läste i flera timmar i sängen. Läste ut hela boken! Glömde helt bort att bli kompis med dammsugaren, får kanske ta en snabb runda ikväll. När Mikey kom hem låg vi i sängen och snackade lite skit en stund sen cyklade vi iväg och handlade lite. Jag handlade bla sånt där gott bröd i lösvikt. Nu ser jag fram emot frukosten jättemycket. Fast iförsig har vi inte så mycket pålägg hemma. Får åka och handla imorgon och fylla på lite i kyl och frys. Annars ser kvällen ut till att bli ganska lugn. Handlade med mig salta pinnar hem. Hur länge sen var det inte man åt det?
Nu ska jag fortsätta att titta runt inne på countrybymail.se, dem har jättefina små saker, mest inredning men även andra saker. Har beställt där ifrån innan och nu är jag sugen på att beställa denna fina klockan att ha dinglandes runt halsen.





Kommentarer
Postat av: bella

snyggt! lite ovanligare att ha klockan hängandes runt halsen men snyggt absolut! :)

2009-06-08 @ 07:56:49
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0