Poorly!

Men för tusan, det blev ju ganska fint väder tillslut. Tog en himla tid att handla och fixa lite andra ärender. Mikey har skadat knäet och kan inte cykla så vi fick pendla med bussen. Och vår buss går så sällan och kör en jobbig runda så man kommer inte till alla ställen man vill utan måste byta buss hit och dit. Men nu är vi iaf hemma, väldigt hungriga så jag var tvungen att få i mig lite youghurt och fullkornsskorpor. Får bli middag lite senare ikväll!
Nu tänkte jag iaf hoppa in i duschen. Känner mig lite trött och risig idag så jag kör på lite peeling, ansiktsmask och sånt där.




Ansiktspeeling - The body shop (för känslig hy)
Porplåster (kanon bra) - Nivea
Återfuktande ansiktsmask - Nivea
Krämig duschkräm - The body shop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0