Morrn morrn.

Godmorgon!  Sitter här nyduschad och sippar på mitt te. Ska bege mig hemifrån om ca en timme så jag har ganska god tid på mig att göra mig iordning och mysa runt lite. När jag kommer hem från jobbet idag så ska jag få lite massage av Mikey (som by the way är utbildad massör). Jag har ofta ont i ryggen, lite här och var. Men jag känner att det beror bla på att jag behöver träna, både rygg och mage. Det är ju dem delarna som bär upp kroppen och ska man träna ryggen bör man träna magen också. Så imed jag inte just nu har råd att köpa ett dyrt gymkort så kom Mikey på att jag kunde köra lite styrkeövningar här hemma 4 gånger i veckan. Så det ska jag börja med från och med nu! Jag ska träna upp både mage och rygg. Bara att köra på.

Ni får ha en bra dag!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0