Morgen.

Idag studsade vi upp innan nio och nu har vi precis avnjutit vår frukost. Mikey ska snart ge sig iväg till sammlingen och jag ska hoppa in i duschen. Vid halv ett kommer pappa och farmor och hämtar upp mig, då blir det fotbollsmatch och sen ska vi hem till Mikeys mamma och äta. Vi kände inte riktigt för att laga mat idag. Man blir lite trött på det ibland och fantasin sinar.
Kanske blir det så att jag ser Danmark - Sverige med Mikey och hans mamma eller så hittar jag på något annat, vi får se.
Förresten så hade jag tänkt beställa dessa fina ramarna från countrybymail och ha vid fotöljen i vardagsrummet, tror jag..





Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0