Min torsdag.

Tycker morgonen och förmiddagen har gått så fort. Det var faktiskt ganska skönt att gå upp så pass tidigt ändå. Kunde äta och dricka mitt te i lugn och ro. Jag har även hunnit handla lite och jag köpte en burk med vitlökssill till mig. Hur gått är det inte med en sillmacka? Så det fick det bli till lunch, och ett päron. Sen har jag legat i sängen och läst och tog en liten powernapp då jag vill vara pigg hela kvällen. Det har redan börjat regna här och med tanke på att vi ska stå på skolgården också så vet jag inte om jag är så sugen på kjol, för jag tänkte nämligen ta det. Men det är väl ett värdsligt problem.
Snart kommer nog Mikey hem och då ska vi fixa lite käk och göra oss iordning.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0